Főoldal | Képes beszámoló

A homokfövenyen

A Leicester Children's Holiday Centre által megrendezett mablethorpe-i gyerectáborban programfelügyelőként (activity leader) eltöltött nyaram teljes és hiteles históriája... :)

Részletek

Az ügynökség: Au-pair-encias
Jelentkezési határidő: 2010. április 16.
A tábor időtartama: 2010. július 11. - 2010. szeptember 1.
A tábor helyszíne: Mablethorpe

Note: a tábor aktuális időpontja és a mindenkori határidő miatt mindenképpen nézd meg az ügynökég honlapját!

2010.08.12. 20:29 | csacsiga | 2 komment

Címkék: időjárás étlap day duty

Pleasure Island

Nem hittem volna, hogy ezt fogom mondani, de komolyan élveztem a mai napot! Nagggyon jó volt! Szabival voltunk, öt gyerekkel jártuk be a Parkot. Nem tudom, mi volt a lényeg, de szerintem minden együtt: kevesen voltak, jó gyerekek voltak (nagyjából) és Nekem sem ez volt a legelső alkalom. Sokkal felszabadultabb volt a nap, mint múltkor, és olyan csoportunk volt (a múltkorival ellentétben), hogy a legtöbb dologra csak egyszer ültünk/ültek fel, és sokkal több mindent be tudtunk járni, még úgy is, hoyg csak egy show-t néztünk meg. :) Az idő persze, akárcsak múltkor most is délutánra lehűlt, most még esett is az eső, de szerencsére akkor kezdett rá csak igazán, mikor már a busz felé igyekeztünk kifele. Délben piknikező-módra a fűbeültünk le enni, utána kicsit szét váltunk fiú-lány eloszlásban. :) Ők go-kartoztak, én meg rávettem a lányokat a lassú, pihentető vonatozásra, de végül élvezték, mert sok mindenre rá lehetett látni, ami jónak és kipróbálni valónak tűnt, így mindenképpen megérte. :) Innen még mentünk ide-oda, több helyre is, a Sweet Sreet-nek 'édességvasúton' többször menni kellett - de még jól is jött, mert így már nem keveredtünk messze a bejárattól az utolsó fél órában. :)

Hazaérve pedig fish & chips fogadott, és ollllyan finom karamelás-banános pite, hogy olyat még nem ettem. Naggyon durván édes volt, mint itt a legtöbb süti, de a kekszes aljon egy jó réteg puha karamella, azon banán, és ezen valamilyen tejszínkrém még csücsült, hát, ezen majd' meghalunk. Ez üti a sajt-tortát, gyanítom, többet ilyet nem eszünk... :(

Szóval mindent összevetve és részleteiben is azt mondom, nagyon jó nap van mögöttünk (bár hazaérve ráeszméltem, milyen fáradt vagyok), és még mi vár holnap! De ez legyen csak meglepetés Nektek, elég, ha én fel vagyok rá készülve! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mablethorpe2010.blog.hu/api/trackback/id/tr992217842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rehmkati 2010.08.13. 19:38:09

Na ennek a sütinek a receptjét mindenképp szerezd meg!!! :)
süti beállítások módosítása