Főoldal | Képes beszámoló

A homokfövenyen

A Leicester Children's Holiday Centre által megrendezett mablethorpe-i gyerectáborban programfelügyelőként (activity leader) eltöltött nyaram teljes és hiteles históriája... :)

Részletek

Az ügynökség: Au-pair-encias
Jelentkezési határidő: 2010. április 16.
A tábor időtartama: 2010. július 11. - 2010. szeptember 1.
A tábor helyszíne: Mablethorpe

Note: a tábor aktuális időpontja és a mindenkori határidő miatt mindenképpen nézd meg az ügynökég honlapját!

2010.07.17. 02:23 | csacsiga | Szólj hozzá!

Címkék: étlap training week

First aid

Huh, ez egy nagyon fárasztó nap volt. Reggeli után jött a 'Firs Aid Lady' (Joy), és egy kis ebédszünettel ugyan, de délután fél négyig tartó előadást tartott nekünk. Értem, hogy szükség van erre, de attól még unalmas és főleg nagyon fárasztó volt. Ráadásul kicsit fura akcentusa is volt, és eléggé kellett koncentrálni, hogy az olyanszavakat, amiket még magyarul sem tudsz, megértsd. Nekem legalábbis.

Ennek végeztével aztán előszedtük a filmezős párnákat, kapott mindegyik huzatot, és leszámítva azt az ötöt, ami teljesen jó volt, illetve azt a kb. hetet, ami teljesen rossz, megvarroattuk őket. A fiúk nagyon kedvesen dokumentálták az eseményeket. :) Ezzel valamivel öt előtt végeztünk, majd Tarával meggyógyítottuk szegény scary pig-ünket, mert leesett a feje - akkor meg már a derekát is megvarrtuk, szóval mostmár tökéletes.

Vacsi előtt még volt egy kis eligazítás, Helen kijelölt időpontokat, amikor használhatjuk a netet, hoyg ő a fennmaradó időben tudjon dolgozni. Persze tipikusan olyan időpontokat, hogy beszélni otthoniakkal (Skype, MSN) akkor sem tudnánk, ha nem lenne iylen lassú az egész (ami állítólag majd nem lesz, ha már csúszatott műszakokban dolgozunk), mert épp abban a pár órábn, amikor hazamennek az emberek, de még nincs túl késő, Helen dolgozik. Na de sebaj, apáékat felhívtam vacsi előtt, szóval beszéltem velük, hoyg még élek, Ők meg el tudják/tudták mondani a kerseztszüleimnek, úgyhogy nem gond, és éjfél után talán már e-mailt is tudok majd küldeni. Talán. :) (És végre kiposztolni a blogra a napok óta gyülekező bejegyzéseimet :D)

Vacsi után Zsuzsival, Tarával és Jánossal elmentünk vásárolni, kinek mi kellett, a magam részéről a felét elfelejtettem. :) De legalább vettünk folyékony szappant - már napok óta készültünk rá. Befele Tara idegenvezetett minket, így a kisházak között mentünk be (annyira jó, hogy majdnem mindnek van neve - apa amúgy szerintem nagyon szeretné ezeket a fajta kisházakat, mert nem emeletesek, bár igaz nem is olyan nagy parasztházak, sok-sok szobával), visszafele pedig a tengerparton sétáltunk végig. Közeledett a vihatr, és hatalmas hullámok jöttek a aprt felé. Gyönyörű volt. Hazafele még felszedtünk két lányt, este pedig egy kicsit 'Corner Shop'oztunk, amit még egy kis Therapy követett, de olyan fáradt voltam, hogy magam sem értem, hogy nem aludtam el ott, a szófán.

Jaj! És a poént majd' elfelejtettem: ma volt az eslő este (és még egy hete sincs, hogy itt vagyunk), hogy angolul álmodtam. Brrrr.

Étlap:
reggeli: vajas piritós, narancslével és gyümülcsteával ebéd: spanish omlett (tortilla, sajtal a tetején), kis tésztasali, meg igazi sali, aztán nasinak egy kis fagyi és gyümölcssaláta tejszínhabbal vacsora: meal-pie (húsos pite, nem messze van a Fleet street ;D) párolt zöldséggel (sárgarépa, kelkáposzta és krupli), barnamártással, desszertnek pedig almáspite, vaníliaszósszal

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.