Főoldal | Képes beszámoló

A homokfövenyen

A Leicester Children's Holiday Centre által megrendezett mablethorpe-i gyerectáborban programfelügyelőként (activity leader) eltöltött nyaram teljes és hiteles históriája... :)

Részletek

Az ügynökség: Au-pair-encias
Jelentkezési határidő: 2010. április 16.
A tábor időtartama: 2010. július 11. - 2010. szeptember 1.
A tábor helyszíne: Mablethorpe

Note: a tábor aktuális időpontja és a mindenkori határidő miatt mindenképpen nézd meg az ügynökég honlapját!

2010.07.21. 16:27 | csacsiga | Szólj hozzá!

Címkék: night duty

Stop fighting, swearing!

Huh. Szóval a tegnap nagyon kemény volt. Vacsi után festegettünk egy kicsit, a kicsi és nagy fiúkák vegyesen (@kittka: a kicsik (top boys) hét-kilenc évesek (az én csoportom), a nagyok (bottom boys) tíz-tizenegy, ugyanígy vannak felosztva a lányok is). A nagyo témája a graffiti, a kicsiké a szuperhősök voltak, egyik fiúka festett nekem egy sziklaembert a Fantasztikus négyesből. :) Kicsit rendetlenkedtek, de semmi különös probléma nem volt, egy-két festékespohár kiborult nálunk. A nagyok persze nagyon kis rendik voltak, nem is értem, az enyémek hogy-hogy nem szégyelték el magukat? O.o (Bár az is hozzátartozik, hogy előtte volt egy kis verekedés, de szerencsére sikerült csírájában elfojtani.) Festegetés végeztével felmentünk kezetmosni, akkor aztán mindenki ide-oda alart menni, akik nem akartak sorba állni, mentek az ágyukba (bár ezt sem volt egyszerű elérni), de jött a movie, és ez hatott, mert mire visszamentem értük (kb. egy perc) mind szépen ült az ágyánál, és szó nélkül felsorakoztak. A film alatt feltakarítottuk a festék maradékokat, aztán félidőben eljöttek a pöttömök (lányok is, fiúk is), egy kis keksz estére, aztán kilenc körül mentünk az ágyba.

Egészen a fogmosásig nem volt semmi gond, pizsi is felkerült, aztán elkezdődött a világvége. Egyik gyerekem midnekinek nekiment. Egy másik folyton káromkodott, rá amúgy nagyon rá is szálltak az első napi kihívó magatartása miatt a többiek, és míg egyiket próbáltam megfékezni, a másik rákezdtett. Négy rendetlenkedőmet két-háromm fiúka próbált segíteni megfékezni, de a szándék sajnos nem minden. Ettől csak rosszabb lett. A magnónk nem működik, így esti mesét hallgatni nem tudtunk (én meg nem tudok hangosan olvasni, még magyarul sem). Amikor már úgy tűnt, sikerül megoldani a dolgokat - játszottunk, a nyertes, aki a legtovább csenben marad (ráéreztem kittka javaslatára olvastalanul is :)), vagy öt percig bírtuk csendben, aztán kezdődött az egész előről. Végül muszáj volt Sheiláért szalasztanom a közelben lévő Balázst, és ő rendberakta őket, mesét olvasott. Elmúlt tizenegy, mire sikerült midnenkinek elaludnia.

Reggel aztán hatkor már fenn volt a fél csoport, megegyeztünk, hogy játszhatnek (amit egyébként nem lenne szabad fél nyolcig), ha csenben maradnak. De háromnegyed hét körül megint kezdődött az őrület - Sheila kétszer is volt bent nálunk a reggeli előtt, ez nem egész  öt percre rakta rendbe őket. Halál volt ez a mai műszak.

Amitől hátast dobok az az, hogy napközben, hogy nem vagyok velük, amikor látnak jönnek, hogy hol voltam, mit csináltam... Egyikük még azt is mondta, hogy nem lesz olyan jó a strandon nélkülem. O.o ÍVoltam ma a sarki boltban, Tom ott azzal nyugtatott, hogy csak ez első két hetet kell kibírnom. De akkor is valami hihetetlen, hogy elsőre sikerült kifognom egy olyan csoprtot, ami rosszabb, mint a három másik együttvéve - Szabi mindig azt mondja, hogy nála angyalok a srácok, az enyémek ébresztették őket a dübörgésükkel, de csenben ágyban maradtak még félnyolc után is. Brrr. Nehéz volt. De láttam, mikor indultaka  beachre, hogy a két nappalos srác se nagyon bír velük, én meg lány vagyok, és egyedül...

Tegnap vacsira amúgy hidegtál volt, ma ebédre pizza (a gyerkőcök csináltak maguknak!), úgyhogy nem érdemes az Étlap rovatra. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mablethorpe2010.blog.hu/api/trackback/id/tr332166491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása