Főoldal | Képes beszámoló

A homokfövenyen

A Leicester Children's Holiday Centre által megrendezett mablethorpe-i gyerectáborban programfelügyelőként (activity leader) eltöltött nyaram teljes és hiteles históriája... :)

Részletek

Az ügynökség: Au-pair-encias
Jelentkezési határidő: 2010. április 16.
A tábor időtartama: 2010. július 11. - 2010. szeptember 1.
A tábor helyszíne: Mablethorpe

Note: a tábor aktuális időpontja és a mindenkori határidő miatt mindenképpen nézd meg az ügynökég honlapját!

2010.07.23. 21:34 | csacsiga | Szólj hozzá!

Címkék: időjárás night duty

Fizetés nap

Bezony, bezony. Hogy mennyi mindent kell levonni egy ilyen fizuból - és ebben még az adó benne sincs. O.o De sembaj, így is rendesek voltak, hogy a regisztrációs díjat két részletben vonják le.

Tegnap még a műszak előtt ledőltem egy kicsit pihenni, amiből aztán elalvás lett, de nem gyerekzsivajra, hanem a parkolóba betolató busz hangjára ébredtem. Öltözés-fogmosás, aztán lementem, a változatosság kedvéért, félretetetni a vacsit, aztán megvacsiztattuk a kicsiket. vacsi után Áll az alku?-t játszottunk, a főnyereményt (egy rádió) sajna senkinek nem sikerült elnyernie, de van még öt hét a nyárból. :) Ez után felmentünk a mosdóba, ahol sajna megint kitört a verekedés, egy fonton vesztek össze a srácok. Közben beszedtem pár napközbenről náluk maradt édességet is, aztán nagy fenyegetésekkel kezdve végignéztük az UP!-ot, és minden gond nélkül (persze megfelelő ráhatás segítségével) lefeküdtek aludni - Harry Pottert hallgatva.

Lementem vacsizni, majd a hajnali kelésre rákészülve nem sokkal később én is lefeküdtem aludni. Még így is nagyon nehezen keltem ma fel - ráadásul hajnalban volt egy kis rosszullétünk is, amit takaríthattam fel, na akkor majdnem kidobtam a taccsot én is. Pfuj! Hat előtt valamivel mentem be hozzájuk, de mikor öltöztem, azt hittem, kivételesen még alszanak, olyan kis csendesek voltak. De kiderült, hogy már többen ébren vannak, de csak halkan beszélgettek, a saját(!) ágyukban. Mikor bementem, kis csöndes beszélgetés után kértek egy-egy könyvet, és mikor Sheila megérkezett, még akkor is teljesen nyugis volt a szoba. Semmi ugra-bugra vagy mászkálás. :D Ébresztő után is nagyon kis rendesek voltak, de mivel a bottom boy-okat háromnegyed nyolckor úgy kellett felkelteni, megint nem a mi győztünk a hálószobák versenyében. Pedig én ma már úgy hittem bennünk! :)

Reggeli után mi is gyorsan megreggeliztünk, megírtam a Diary-t (ilyen hamar még sosem készültem el vele), kicsit segítettem Mirkának (egyedül volt ma a Serveryben), aztán bedőltem az ágyba, olyan tíz körül; Eszterrel kb. váltottuk egymást, mert ő nem sokkal előttem ébredt. Délben fel akartam kelni, de inkább kinyomtam az ébresztőmet, és egykor az előttünk kiabáló Activity Leaderekre ébredtem, kis gyerekzsivajjal megfűszerezve. De elég jól kipihentem magam legalább. Elmentem zuhanyozni, aztán visszafele találkoztam Eszterrel, úgyhogy együtt mentünk le ebédelni, ami közben megbeszéltük Gabival és Szabival, hogy utána lemehetnénk kicsit lazsálni a partra. Ebből aztán az lett, hogy Szabi meggyőzött, hogy menjek fürdőruciba (persze előtte közölte, hogy 15°C-os a víz O.o), amit végülis jól tettem. Nagyon fújt a szél, amitől hatalmas hullámok voltak, és mikor kisütött a nap, Szabi bement, és mivel volt nálam gép, csináltam néhány képet róla, amihez térdig bementem - nagyon kellemes langyi volt a víz! Szóval vissza Gabihoz, leraktam a gépet, és muszáj volt nekem is bemenni pancsolni. Kilenc év után újra sós vízben fürödtem - be is dugult a fülem persze az első hullámnál, és csupa homok lettem... :D Aztán meg köpködhettem a sót mindenfele. Utána megszáradtunk, és jöttünk vissza, mert valakinek ma is dolgoznia kell. :D

Így, hogy Gabival szabadnapunk van, a vacsi is sokkal nyugodtabban telt. A ma szintén szabad Zsuzsival együtt ettünk, akkor éreztem azt, hogy mintha egy hete nem láttam volna... :) Vacsi utáni nyugiban aztán Eszterrel kicsit bevonultunk a szobába. Ezt aztán Balázs törte meg, mikor bejött, hogy a kitölteni való papírhoz tanácsot kérjen - bár a tanácsot kérjünk egymástól jobb kifejezés lenne, de közös erővel sikerült. Aztán/Közben próbáltam győzködni őket, hogy este el kell jönniük, mert nem tehetik meg azt, hogy amikor végre együtt mehetnénk nem jönnek (ezt a véleményt később egyébként Gabi is osztotta). Közben lent lett egy próba a holnapi előadásra, a végére oda is értem... :D

Az étlap rovatba megint nem tudok írni semmi újat, csupa olyasmi volt, amit már ettünk. (Saláta-válogatás (tonhal-, madár-...) kis husival, cottage chease-vel, sajttal, parival; húsos-pite; spaghetti (=tészta paradicsomszósszal), toast, sajt.)

Időjárás
Mostanában nem esett az eső! A hét elején gyönyörű idő volt, teljesen jó strandidő, a gyerkőcöket többször is vitték a nappalosok pancsizni. Tegnapra aztán ez eléggé elromlott, mikor bementünk Mablethorpe-ba, pucsit kellett felvenni, délkörül már szitálni is elkezdett az eső, s bár ez hamar abba is maradt, a jó idő csak nem akart visszajönni, este, miután a pöttömök elaludtak kinéztünk egy kicsit a hátsókertbe, akkor is mintha szitált volna. Ma reggel már a gyerekszobában is pulcsiban ültünk, s ez még a reggelinél is jül jött, délutánra azonban kisütött megint a nap, és visszajött párórára a strandidő, de most estére megint hűvös lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://mablethorpe2010.blog.hu/api/trackback/id/tr832171856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása