Főoldal | Képes beszámoló

A homokfövenyen

A Leicester Children's Holiday Centre által megrendezett mablethorpe-i gyerectáborban programfelügyelőként (activity leader) eltöltött nyaram teljes és hiteles históriája... :)

Részletek

Az ügynökség: Au-pair-encias
Jelentkezési határidő: 2010. április 16.
A tábor időtartama: 2010. július 11. - 2010. szeptember 1.
A tábor helyszíne: Mablethorpe

Note: a tábor aktuális időpontja és a mindenkori határidő miatt mindenképpen nézd meg az ügynökég honlapját!

2010.08.11. 22:58 | csacsiga | Szólj hozzá!

Címkék: ismerkedés étlap day duty

Beteg... :(

Hétfőn felkeltünk, etettünk, búcsúztunk (az önkéntesektől) és szomorúak voltunk, búcsúztunk (a gyerekektől) és örültünk, takarítottunk, pakoltunk (voltak, akik költöztek), örültünk az új önkénteseknek, és az új csapat gyereknek - ennek legfőbb oka, hogy mindössze 36-an vannak. :D Teljesen átlagos hétfő volt, leszámítva talán azt, hogy este mindegy másfél-két órát beszéltem a nagycsaláddal összesen, majd utána még Rékával is egy felet, kb. de ezek jó változások voltak. Este a csapat lement a partra 'hullócsillagokat nézni', de én azokkal tartottam, akik túl fáradtak voltak a csillagnézéshez, és este csak úgy bedőltem az ágyba. (Na jó, a szökséges előkészületeket megtettem. :)) Ja! És a legfontosabbat majdnem elfelejtettem: két hét várakozás és időbeosztás szervezgetés után véééégre kimostam a szennyesemet! Ez hihetetlen jó érzés, kedden minden ruhám frissen mosott volt, amit felvettem. :) Persze a mosógépet megjavítani továbbra sem sikerült, van helyette egy kölcsön mosógép, ami meg rendelkezik azzal a különleges tulajdonsággal, hogy félúton megáll és akkor meg kell lökni a pöcköt rajta... :D De legalább van, ez is már nagy csoda. És hétfőre egyébként megint előjött krákogásom. :(

Kedden délelőtt bementünk shoppingolni, ketten voltunk Beat-tel öt gyerekre. Hah, ennyivel, de különösen ezekkel még egyedül is elbántam volna. Jól is viselkedtek, kevesen is voltak - épp azt beszéltük Beat-tel, hogy ez Nekik jó gyakorló hét így. Ebédszünetben beszélgettem egy kicsit az új lányokkal is, ebéd után pedig lementünk a lányokkal a beach-re. Dagályban (hogy milyen gyorsan jön a víz!), szélfújásban, nagy hullámok közepette és vizes nadrágban vagy két órát álltam a vízben, és ez valószínűleg nem tett jót, de amúgy jó volt a délután is, fent homokvárat építettek, lent rákokat gyűjtöttek, a vízben a hullámokkal dacoltak. Miután kijöttünk a vízből és mindenkit feltereltünk már nem gyújöttek rákokat, hanem a meglévő kettőt kínozták. :)

Vacsinál Marta-val próbáltunk egy kicsit (pár mondat) spanyolul kommunikálni, de nekem nagyon csúnyán ment, a mondataim fele angolul volt, és alig tűnt fel. :( Lesz mit gyakorolnom Vele... De azt modta, hogy szívesen segít, szóval nincs mit aggódnom. :)

Este pedig Mirka nagy partyját tartottuk meg, Corner-ből a partra sétáltunk, két ballont eleresztettünk, vidámkodtunk, beszélgettünk... Kicsit később értem haza a tervezettnél, de még így sem volt egy óra, mikor bedőltem az ágyba.

Reggel kicsit kialvatlanul ébredtem, de semmi egyéb gond. Elmentünk fagyizni a gyerkőcökkel - pontosabban nyolc AL elvitte fagyizni a tizenhat gyereket, majd haza, és ki a partra. Akkor kezdtem el rosszul érezni magam, gyomrom nem nagyon akart barátságos lenni Velem, ami odáig fajult, hogy dél körül muszáj volt bejönnöm, és megkérni Helent, hagy maradjak bent pihenni ebéd utánig. Az ebédemet félretették, és ebéd utánig lefeküdtem egyet aludni. Mikor felkletem, a fejem kezdett el fájni, vettem be rá gyógyszert, és ellézengtem valahogy - Money Mabe-t játszottunk, vagyis Merit Mabe-t, mert a héten pénz helyett meritben játszottunk. A lényeg az, hogy van öt csapat és öt állomás, mindenhol x-ideig kell adott játékkal a Staff ellen játszani. Mi Gabival és I Cheng-gel az óriás 'Connect 4'-nél voltunk. Nem tudom sajnos a játék magyar nevét, de tudom, hogy nekünk is van otthon olyanunk utazósban és nagyon menő játék. Aztán, hogy ezzel végeztünk, elkezdtett égni a gyomrom. (A kettő nem következménye egymásnak, de így volt.) Gondoltam, egy kis tej lehet, segít. A délután hátralevő részében próbáltam minél kevesebbet mozogni, mert az segített, és végül megtaláltam a helyem a trabulin mellett - ott csak ülni kell, és a gyerekekre figyelni. Szégyellem magam, amiért egésznap semmit nem csináltam, de tényleg nagyon rosszul voltam - még szerncse, hogy a trambulin olyan közel vana  mosdóhoz... :( Szóval a tej nem segített. Elgondolkoztam rajta, hogy vacsorára megegyem-e az ebédemet, vagy jobb, ha nem eszek semmit, de úgy voltam vele, hogy jobb, ha megpróbálkozom, mert lehet, azért ég a gyomrom, mert tök üres. Ez szerencsére (úgy tűnik egyenlőre) bevált, mostmár egész jó vagyok, egy fél filmet is megnéztem nagy magányomban a szobámban, ha ezzel végeztem, folytatom is. :) Remélem, holnapra kiheverem, bármi volt is ez (egyes számú gyanúsított: almabor. nem arról van szó, hogy túl sokat ittam volna tegnap, de Eszter is mondta múltkor, hogy nem bírta a gyomra. kettes számú gyanúsított: a tegnapi garnélás rizottó-féleség.), mert vidámparkban csúnya lesz. Most még az is az eszembe jutott, hogy ha valaki tudja, a napszúrás milyen tünetekkel jár, ossza már meg légyszi, Velem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mablethorpe2010.blog.hu/api/trackback/id/tr272215815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása