Főoldal | Képes beszámoló

A homokfövenyen

A Leicester Children's Holiday Centre által megrendezett mablethorpe-i gyerectáborban programfelügyelőként (activity leader) eltöltött nyaram teljes és hiteles históriája... :)

Részletek

Az ügynökség: Au-pair-encias
Jelentkezési határidő: 2010. április 16.
A tábor időtartama: 2010. július 11. - 2010. szeptember 1.
A tábor helyszíne: Mablethorpe

Note: a tábor aktuális időpontja és a mindenkori határidő miatt mindenképpen nézd meg az ügynökég honlapját!

2010.07.22. 15:52 | csacsiga | Szólj hozzá!

Címkék: night duty

Nyugi van

Ma van a nagy utazás - vagyis reggeli után elmentek a gyerkőcök, és csak vacsira jönnek vissza. Furcsán nagy a csönd a házban; délelőtt be is sétáltunk Mablethorpe-ba. De kezdjük csak ott, ahol legutóbb abbahagytam.

Tegnap, miután 'végeztünk', a reggeli után már csak a mosás volt hátra. Ezt asszem, korábban még nem mondtam, de a törcsiket, ha vizesek, meg kell szárítani, ha van mosni való (nagyon koszos póló/nadrág, pisis ágynemű) azokat kimosni. Ezzel persze nincs sok gond, de mégiscsak itt kell lenni, amíg nem végeztünk. Meg szétválogatni, ágyat visszahúzni, összehajtogatni - amikor a legnagyobb vágyad, hogy visszintesbe helyezd magad. Na, de mindegy, ennek (is) meg kell lennie. Közben hajat mostam, meg egy-két saját cuccomat is kimostam, szóval addig is csináltam valamit. Mire mindennel végeztem/végeztünk, jött is az ebédidő. Ebéd végén jutott eszembe, hogy a Diary-t még ki kell tölteni, mert azt még nem tettem meg - ez annyit tesz, hogya nap szakaszokra fel van bontva, és mindenhova le kell írni, mit csináltunk, és hogy viselkedtünk.

Ebéd utánra aztán egy kis alvást terveztem. Éppen akkor értem fel, amikor a pöttömök készültek a beach-re, már valami sor félébe is majdnem sikerült az ügyesebbeknek felsorakozni, és mikor mentem befele a szobám fele páran odajöttek, hogy ugye én is megyek, mert 'is not so funny without you' (=nélküled nem ugyanaz). Annyira édesek voltak. :D Olyan jót aludtam délután, aztán gyerekzsivajra ébredtem kb. öt perccel a beállított ébresztő előtt. Ez ötkor volt, félhattól jön a gyerekek vacsija, ahol már az éjszakások szolgálnak fel. Enni semmi kedvem nem volt, úgyhogy a saját vacsimat félretetettem, egy tea és mehet a menet.

Vacsi utánfelmentünk a szobánkba, és mindenki kapott egyet az előző nap vásárolt cukrokból, aztán/közben csatlakoztak hozzánk a nagyfiúk is és közös ötletelés kezdődött a szombat esti ki-mit-tudra. Egyik fiam dalt írt (bár sajnos kicsit szomorút), egy másik csapat pedig a cirkuszról akar egy mini-produkciót tartani. Nagyon aranyosak voltak, hogy lefoglalták magukat ezzel, de a délután csúcspontja mégis az volt, amikor Szabi véletlenül neki ment Sheilának, és az egyik pöttöm megfogta a kezét, és adott neki öt perc büntit. :D

Időnk végeztével jött aztán a video. Na, ez már nem volt olyan egyszerű, az átvonulásnál volt egy kis veszekedés, de a film alatt végül elég jól elcsendesedtek. A film végeztével aztán gyorsan kellett ágybabújni meg a vonatkozó dolgokat elintézni, mert felügyelve voltunk - minden jel arra mutat, hogy velem ellentétben Sheila nagyjából meg tudja őket fogni. Így is elmúlt tíz óra, mire kijöttem tőlük, éjfél után feküdtem le aludni, fél hatkor már keltem, de mire megfőztem lent a konyhában egy teát és visszamentem, ezek már ott kukorékoltak. A zajongást megoldottu azzal, hogy aki kért, kapott könyvet, de az saját ágyban maradás még mindig nem volt egyszerű. Ezért le is lettek szidva, ami aztán használt, de ennek a reggeli műsornak köszönhetően megint nem mi nyertük a hálószobák versenyét. Pedig kivételesen egészen közel voltunk hozzá. :)

Reggeli után aztán elmentek kirándulni ('Will you come with us? Please, come.' (=Velünk jösz? Légyszíí.)), és egész vacsiig üres a ház.

Dolgunk végeztével Szabival bementünk a citybe, ahogy azt már írtam. Kicsit körül is néztünk, nem csak célirányosan mentünk, így két bolhapiacot is felfedeztünk, illetve benéztünk a rengeteg ott sorakozó játékterem egyikébe - hát az valami hihetetlen. Hatalmas nagy, tele játékgépekkel, és semmi korhatárra vonatkozó szabály nincs. O.o Bár cserébe tényleg úgy nézett ki, mint valami kincsesbarlang. :) Hazafele kimentünk a tengerpartra. És amilyen szerencsétlen vagyok - lemerült az elem a gépemben. :/ Ebéd után aztán jöttem, most írok meg beszéltem otthoniakkal is.

Még másfél óra, és vége a szünetnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mablethorpe2010.blog.hu/api/trackback/id/tr182168902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása